Přeskočit na hlavní obsah

01_CO



Před vybráním pozemku a vlastního zadání, jsem hledal a přemýšlel o tom, co v Hořovicích schází nebo co by se dalo nějakým způsobem vylepšit.

Při zkoumání města jsem narazil na tento objekt, ve kterém jsou tři funkce: knihovna, policie a infocentrum. Přijde mi, že se funkce perou a ani jedna na tom není ideálně. Chtěl bych tedy jednu funkci vzít a prostory ponechat pro rozvoj druhé nebo by se prázdné prostory daly použít na rozšíření muzea a galerie, které je v současné době ve starém zámku hned vedle.
V hořovicích je 7 škol. Základní školy, Střední odborná škola a gymnázium. Přesto, že je tady tolik škol, studenti nemají prostory kde by se společně mohli setkávat a vzdělávat se, proto mě chytla myšlenka, navrhnout novou budovu pro knihovnu a společný prostor pro studenty.
Toto jsou parcely, které mě nějakým způsobem zaujaly.
Tato parcela mi pro moje zadání příjde ideální.

Jedná se o proluku hned vedle města. Současně je tam pouze parkoviště.
Síla parcel je především v jeho umístění vůči všem školám.

jednotlivé použitelné parcely mají dohromady něco okolo 2500m2.

Předběžné situační řešení, kde se nabízí propojení současného parkoviště s ulicí Místní a areálem základní školy, tím by se tak mohl vytvořit kvalitní veřejný prostor. 

Pohledy z ulice Místní
zákres do fotografie - hmotové řešení

Další varianty pozemku, které se nabízejí pro navrhnutí policejní stanice, 
ale kvůli své velké svahovitosti, nejsou ideální. 
Další varianta parcel mě zaujala především díky svému, podle mě, kvalitnímu umístění. V docházkové vzdálenosti je mhd, školy, námestí a večerka. Pozemek tady disponuje svým uzavřením, takže bych si tam dokázal představit nějaká kvalitnější soukromé bydlení v podobě řadových domků.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

17_

 

15

11_krov_provedení